כשחושבים על סימון כבישים, נזכרים במעברי חציה, נתיבים, קוי הפרדה, מסלולי
תחבורה, חניות נכים וחניות באופן כללי. אך איך כל אלה נוצרים?
כאשר מסתכלים מטה אל כביש החוף מהאוויר, מקבלים פרספקטיבה אחרת לגמרי ממה שאנו
בדרך כלל זוכים לראות מהכביש.
מהאוויר ניתן לראות את כל העבודה מסתכמת לכדי ציור אחד גדול ויפהפה – פשוט
יצירת אומנות. לעתים הכביש נראה מחייך ולעתים עצוב. לעתים לבן ומדי פעם צהוב.
קו הפרדה רציף ייראה כשביל ארוך שמוביל מעיר אחת לשנייה ואילו קו הפרדה מקוטע עלול
להיראות כמו משחק ילדים שמשאיר אחריו עקבות.
סימון כבישים בדרך כלל נעשה בשעות הלילה. נתיב אחד נחסם לתנועה כדי לבצע את
עבודות הסימון. הפועלים עובדים קשה בתנאי מזג אוויר לא קלים כדי לבצע את העבודה.
כדי שעבודת הפועלים תהיה בטיחותית על העובדים להצטייד בציוד הדרוש ואף להציב
תמרורים מרחוק כדי שנהגים יוכלו לראות את העובדים כאשר יתקרבו לאזור.
אחד הדברים החשובים ביותר בחסימת נתיבים לשם סימון כבישים, הוא להציב תמרור
כק"מ לפני מקום העבודה שמורה לנהגים לעבור לנתיב אחר.
כאשר עבודת סימון הכבישים מתבצעת באור היום היא עלולה להוביל לפקקים ונהגים
עצבניים. במיוחד למקרים אלה ניתן לראות ניידת משטרה הצמודה לצוות העובדים. כאשר יש
נהג עצבני שעלול להפריע לעבודה, המשטרה מתערבת ומשלחת אותו לדרכו.
סימון כבישים הוא מעבר לבטיחות דרכים. מה שנראה על הכביש כסתם קווים לבנים,
באוויר הופך ליצירת אומנות של ממש.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה